Wsparcie techniczne

Wspieramy naszych partnerów

Naszym partnerom handlowym i klientom oddajemy do dyspozycji wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Wiedza i doświadczenie naszych specjalistów pomagają zapobiegać nieplanowanym przestojom, a w przypadku awarii – szybko i sprawnie przywrócić system do pełnej sprawności.

Przy zakupie oprogramowania przemysłowego, profesjonalne wsparcie techniczne otrzymujesz w cenie! Świadectwem spełnienia wysokich wymagań producenta - firmy GE Digital - odnośnie poziomu wsparcia technicznego jest uzyskanie przez naszą firmę tytułu Certified Support Professional. Nasi inżynierowie posiadają status Certified Support Professional w zakresie oprogramowania iFIX oraz Historian. Z nami nie musisz obawiać się o wsparcie!

GE Digital Partner Certified Support Professional
  • Integrator
    Małopolska

    Paweł w trybie priorytetowym pomógł mi rozwiązać problem z komunikacją z nowym sterownikiem, dzięki czemu zaoszczędziłem dużo czasu.

  • Użytkownik końcowy
    Branża górnicza

    Krzysztof poprowadził mnie krok po kroku podczas instalacji zakupionego oprogramowania WebSpace. A konsultacje przed zakupem licencji pozwoliły mi odpowiednio dobrać serwer i wykonać topologię sieci. Wszystko działa jak należy.

Korzyści
  • dostęp do profesjonalnego wsparcia technicznego w języku polskim w godzinach pracy VIX Automation
  • dedykowany pracownik wsparcia technicznego do obsługi Twojego zgłoszenia
  • wsparcie przy aktualizacji aplikacji ze starszych wersji
  • pomoc przy doborze driverów komunikacyjnych i ich konfiguracji
  • konsultacje techniczne zarówno na etapie przedsprzedażowym, jak i odnośnie kierunku rozwoju istniejących systemów
Dodatkowe możliwości
  • bezpłatne szkolenia w Ośrodku Szkoleniowym VIX
  • wsparcie techniczne prowadzone zdalnie na komputerze klienta
  • możliwość konsultacji odnośnie kodu aplikacji (VBA, .NET)
  • możliwość przetestowania dodatkowych funkcjonalności oprogramowania
  • usługa wsparcia inżyniera VIX Automation bezpośrednio na obiekcie u klienta, na preferencyjnych warunkach
Formularz wsparcia technicznego

Potrzebujesz wsparcia technicznego wypełnij formularz, lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 32 782 71 98



Wiadomość


Acceleration Plan

GlobalCare w nowym wydaniu! Zwiększ bezpieczeństwo - zamów roczną umowę serwisową zapewniającą opiekę producenta i lokalne wsparcie polskiego dystrybutora. Tylko teraz Acceleration Plan możesz mieć już za 10% wartości licencji!

Global Care
  • Priorytetowy dostęp do wsparcia technicznego u polskiego dystrybutora.
  • Możliwość wpracia bezpośrednio u producenta - GE Digital
  • Bezpłatna aktualizacja oprogramowania
  • Dostęp do bazy wiedzy GE Digital i portalu Customer Community

Baza wiedzy

Uzyskaj dostęp do wartościowej bazy wiedzy zawierającej między innymi cenne źródło danych technicznych i użytkowych na wszystkich poziomach zaawansowania.

Dokumenty

Dokumenty

Dajemy dostęp do najpotrzebniejszych danych.

Filmy

Filmy

Tworzymy filmy poświęcone naszemu oprogramowaniu.

Podręczniki

Podręczniki

Udostępniamy wartościowe treści do nauki.

Publikacje

Publikacje

Dzielimy się wiedzą na łamach prasy branżowej.

Chcesz przetestować
wybrane oprogramowanie?

Top