Excel Add-In do systemu Historian

Opis szkolenia

Klient Historian Excel Add-In umożliwia analizę i tworzenie raportów z pomocą popularnego narzędzia analitycznego. Excel Add-In zawiera szablony raportów z analizami alarmów i zdarzeń i znacznie rozszerza możliwości i korzyści wynikające z zastosowania systemu archiwizacji i odzyskiwania danych systemu Historian.

W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z funkcjonalnościami dodatku Excel Add-In, będzie miał okazję praktycznie wykorzystać zaimplementowane funkcje pobierające i przeliczające dane na potrzeby generowania aktualizujących się raportów i zestawień w różnych ujęciach czasowych.

Wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu języka VBA oraz przemysłowej bazy danych GE Historian.

Program:

  1. Wprowadzenie

    • Informacje ogólne
    • Możliwości
  2. Instalacja dodatku Historian Excel Add-In

    • Wymagania sprzętowe i programowe
    • Instalacja
    • Konfiguracja dodatku
    • Definiowanie raportów
    • Excel Add-In – Administrator
  3. Funkcjonalności dodatku Historian Excel Add-In

    • Wyszukiwanie
    • Edycja
    • Administrator
    • Ustawienia i pomoc
  4. Ćwiczenia wprowadzające

    • Uruchomienie dodatku
    • Tworzenie zapytań o zmienne Tags
    • Tworzenie zapytań o aktualne wartości zmiennych
    • Eksport informacji o zmiennych z Historiana
    • Modyfikacja oraz import danych w Excelu
  5. Ćwiczenia zaawansowane

    • Raport zmianowy
    • Produkcja wsadowa
    • Raport dziennego zużycia mediów
    • Analiza danych statystycznych
    • Raport zdarzeń

 

Lokalizacja:
Centrum Szkoleniowe VIX Automation,
Katowice, ul. Siemianowicka 5a

Już dziś wypełnij formularz zgłoszeniowy i odeślij go mailem lub faxem.
Skorzystaj także z 20% zniżki na szkolenie w przypadku udziału dwóch osób.



Branżowy newsletter


Top