SCADA/HMI zdalnie: Webspace

Nowe wyzwania przemysłu wymuszają na nas nowe, ergonomiczne rozwiązania pracy zdalnej – Proficy Webspace zapewnia dostęp do aplikacji iFIX lub Cimplicity w przeglądarce internetowej i na urządzeniach mobilnych, nie zmieniając właściwości, animacji oraz funkcjonalności systemu.

Skontaktuj się z nami!

Czym jest Proficy Webspace

Oferuje użytkownikowi pełną kontrolę nad procesem oraz daje szerokie możliwości wizualizacyjne w sieci WWW, bez konieczności modyfikacji i poprawiania istniejących aplikacji iFIX/Cimplicity. Ekrany w systemie Proficy Webspace są wyświetlane i skalowane automatycznie, a konfiguracja serwera zajmuje tylko kilka minut.

Dlaczego warto wybrać Proficy Webspace?

  • punktor

    Większe możliwości systemu SCADA

    Webspace zwiększa dostępność zasobów serwera SCADA, obsługując do 70-ciu aktywnych sesji klienckich - dla iFIX i do 120 sesji dla CIMPLICITY.

  • punktor

    Większa wydajność operatorów

    Zdalny dostęp do danych i ekranów synoptycznych SCADA oraz podgląd kluczowych wskaźników (np. OEE), zapewnia szybszą reakcję na zdarzenia i większą kontrolę nad procesem.

  • punktor

    Błyskawiczna instalacja

    Nowy klient www oparty o HTML5 nie wymaga żadnej instalacji, a konfiguracji połączenia z serwerem SCADA dokonasz w jednym kroku.

  • punktor

    Bezpieczeństwo

    W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa połączenia sieciowego, dostępne są nowe sposoby szyfrowania oparte o protokoły i certyfikaty SSL/TLS, jak również standard AES 256-bit.

  • punktor

    Większe możliwości analityczne

    Czytelny dostęp do danych rzeczywistych, historycznych oraz danych z systemów klasy MES (np. monitorowanie przestojów produkcyjnych, historia alarmów i zdarzeń).

Chcesz otrzymać Webspace na 90 dni za darmo?

Albo porozmawiać z nami o zdalnym dostępie do SCADA? Daj nam znać!

Formularz kontaktowy

VIX Automation sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul Żeliwna 43, 40-852 w celu obsługi przesłanego zapytania oraz w prawnie usprawiedliwionym celu administratora danych. Mam świadomość, że zgodę mogę w każdej chwili wycofać, mam prawo do wglądu i edycji swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do otrzymania odpowiedzi. Przechowujemy Twoje dane aż do momentu wycofania Twojej zgody. Wszelkie pytania dotyczące Twoich danych osobowych oraz prośby o modyfikację i zmianę należy kierować na adres dane.osobowe@vix.com.pl. Pozostałe informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności Pokaż więcej
kontakt

Pobierz ulotkę produktową!

... i dowiedz się więcej o oprogramowaniu Proficy Webspace

Najczęściej zadawane pytania

  • Portal Klienta to miejsce, z którego możesz pobrać wersje instalacyjne oprogramowania GE Digital po zakupie licencji, albo przy wyrażeniu chęci przetestowania oprogramowania (możesz złożyć takie zapytanie tutaj). W portalu klienta czekają na Ciebie także podręczniki „Pierwsze Kroki” oraz obszerna baza wiedzy.

    Portal Klienta
  • Wysyłając zapytanie do VIX Automation (formularze na stronach produktów GE Digital) wystarczy, że zaznaczysz okienko „Chcę otrzymać cennik”. Jeśli chcesz wycenić oprogramowanie tworzone przez zespół inżynierów VIX Automation, prace techniczne czy wsparcie wdrożeniowe skontaktuj się z nami poprzez formularz i koniecznie uzupełnij numer telefonu.

  • Zamówienia przyjmowane są drogą mailową, po uprzednim uzgodnieniu warunków handlowych. Zadzwoń do nas  albo napisz na dh@vix.com.pl. Przeprowadzimy Cię sprawnie przez proces zakupu.

  • Aktualnie obowiązuje stała promocja firmy GE Digital, dzięki której wraz z iFIX otrzymujesz w bonusie: Win911 (narzędzie do zaawansowanego alarmowania) oraz Historian Essentials (przemysłowa baza danych, nawet do 1000 zmiennych za darmo!).

  • Zajrzyj na stronę Szkolenia, tam znajdziesz więcej interesujących Cię treści

    Szkolenia
  • Zgłoś się po wersję demo (jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem) lub zaloguj się do Portalu Klienta (jeśli zakupiłeś oprogramowanie w ciągu ostatnich dwóch lat). W Portalu Klienta bezpłatnie udostępniamy Ci podręczniki „Pierwsze Kroki” – będą Ci pomocne na początku pracy z iFIXem oraz Webspace`em. Możesz też skorzystać z naszej opieki technicznej – napisz do naszych specjalistów na dt@vix.com.pl

  • Po zalogowaniu do portalu klienta będziesz mieć podgląd na te zasoby, po które się zgłosiłeś, bądź nabyłeś do nich praw. Pliki ZIP, które zobaczysz na www zawierają sumy  kontrolne dla oprogramowania (plik txt), pliki iso (obrazy instalacyjne) oraz w niektórych przypadkach dodatkowe pliki usprawniające działanie oprogramowania. Zawsze możesz  dodatkowo zapytać nasz dział techniczy (dt@vix.com.pl) o zawartość.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu

Zobacz więcej

Potwierdzam zapoznanie z polityką prywatności